loading...
zaKHaraye mogHime marKaz HisS
haDi-sUpeRMaN بازدید : 418 1391/03/20 نظرات (0)

تکست آهنگ دلم تنگ شده  در ادامه مطلب


دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ...

 

دلم تنگ تر

گرفت لجن دورمو

گم کردم خودمو

ولی تاریکی مرد و من دیدم صبحمو

من باید بحث کنم تا بس کنی

ببین هرچی هست دورم ماله منه نه از تو نیست

طوفانو رد شدم

شروع فصل دو

من سطحو جویدم ته موندش برا تو

این شده دسته دو

که هر دفعه یه لحظه تو میفتی باز پایین و میگیرم دوتا دستتو

تولدمه سلامتی پدرم

که برد منو نوک قله هول داد که بپرم

قول داد که پسرم

شک نکن یه ذرم

یه روزی میاد میگی من از همه اینا بهترم

ولی غرورم سر جاشه فرود و میپرم

بازیو می بازم قبله اینکه ببرم

تو باید بشکافی روح و جونتو

فدا کنی پوست و گوشت و استخونتو

دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ ... هی ... دلم تنگ شده

زیره آفتاب برزیل

نشستی دمه باربای هنسی

بهم بگو لب آب داری چه حسی

دور از پلاستیک و کاردای فلزی

خوبه نه این حس هرروزمه

دنیا رو میگیرم انگار عروسمه

بازی میکنم باهاش انگار عروسکه

نشستم این بالا نوک قله

سر و مر و گنده

همه چی آرووم مثه صبح جمعه

ولی بعضی وقتا این بالا سرد میشه

نوک قله ای میخوای بالاتر ری هی

ولی سردی و دیگه چیزی حس نمیکنی

روی اکس و نیکوتین فقط میگذرونی جا این که زندگی کنی

ساعت پنج شده

دلم باز تنگ شده

ولی راه برگشت نیس

چشمام میشن با یه لبخند خیس

دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده ... دلم تنگ ... دلم تنگ شده

تو شب تاریکم تو صبحو کردی نقاشی

اگه یه وقت نبودی فردا چی

دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدامیک از اعضای zedbazi را دوست دارید؟
    کدامیک از آهنگ های آلبوم زاخارنامه را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 2,272
  • بازدید کلی : 23,106